Postuur

IMG_6788.JPG



Op een wandelpad
viel mij ineens iets op:
in een boomstam
een postuur.
Het leek erop,
zoals ik het inschatte,
Geveld, verdekt,
in de boom en
deze houding
aangenomen.


Terwijl ik daar
al zo vaak
voorbij was gekomen,
kreeg ik het nu pas
in zicht
als waarneming.
Hoe dan ook,
zo zie je het soms anders.
Het is maar net

dan toch
’t mooie ervan
om er iets in te zien



Groet Plantster

 



2 gedachtes over “Postuur

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt