De atalanta als trekvlinder uit Zuid-Europa..., zie je ook in Nederland Weer een vlinder...Wow, op mijn pad.In de avond, na de hitte,deze vlinder...de atalanta.Op de grond hier in alle rust,de zonnewarmtenog in zich op te nemen.Vlinders zijn o zo mooi,soms fotogeniekDeze foto ervan,ongelooflijkhoe zij zich met gemakliet fotograferen, Groet Plantster