Postuur

Op een wandelpadviel mij ineens iets op:in een boomstameen postuur.Het leek erop,zoals ik het inschatte,Geveld, verdekt,in de boom endeze houdingaangenomen.Terwijl ik daaral zo vaakvoorbij was gekomen,kreeg ik het nu pasin zichtals waarneming.Hoe dan ook,zo zie je het soms anders.Het is maar netdan toch 't mooie ervan om er iets in te zienGroet Plantster