
Op een wandelpad
viel mij ineens iets op:
in een boomstam
een postuur.
Het leek erop,
zoals ik het inschatte,
Geveld, verdekt,
in de boom en
deze houding
aangenomen.
Terwijl ik daar
al zo vaak
voorbij was gekomen,
kreeg ik het nu pas
in zicht
als waarneming.
Hoe dan ook,
zo zie je het soms anders.
Het is maar net
dan toch
’t mooie ervan
om er iets in te zien
Groet Plantster
Mooi lijntje, 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Het lijkt inderdaad op een figuur, goed gezien hoor.
LikeGeliked door 1 persoon