
Weer een vlinder…
Wow, op mijn pad.
In de avond, na de hitte,
deze vlinder…de atalanta.
Op de grond
hier in alle rust,
de zonnewarmte
nog in zich op te nemen.
Vlinders zijn o zo mooi,
soms fotogeniek
Deze foto ervan,
ongelooflijk
hoe zij zich met gemak
liet fotograferen,Groet Plantster
Heb die 2x keer gezien in een tropische vlindertuin…. (In NL én BE)
De vlinders die jij fotografeerde, zijn het ontsnapte vlinders uit een vlindertuin van één of beiden ?
Wie zal het zeggen hé ?
LikeGeliked door 1 persoon
Jij zegt het 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Bivakkeert vooral in de koninklijke tuinen. 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk zeg…, speciaal voor het koningspaar? 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Wat dacht je? 😀
LikeLike
Een goeie vraag 😀
LikeGeliked door 1 persoon