
Ik kreeg zomaar een ingeving,
bij zomers weer
een vriendelijke lach.
Voor jou als trouwe lezer,
kom ik met dit tussendoortje aanzetten,
hierbij ’n hartelijke groet.
Het kwam zomaar in mij op
er een vrolijke noot aan te geven,
Ik hoop dat het met jou goed gaat.
Wees alert, morgen zeker,
en pas goed op jezelf!
Het wordt een tropische zondag,
rond of zelfs boven de dertig graden.
Mensen zijn vrolijk
als het zonnetje schijnt.
Je merkt het meteen:
Mensen zijn blij.
Behoor jij daarbij?
Groet Plantster
Vrolijke groet terug maar eigenlijk vind ik het/hem/haar een beetje eng. ☻
LikeLike
Het is maar een foto hoor 😀
LikeGeliked door 1 persoon
O, gelukkig. ☻☻
LikeLike
Ik wordt ook blij als het zonnetje schijnt, maar kan het ook worden van z’n foto die jij hier laat zien.
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je!
LikeLike
Natuurlijk worden we blij.
😁😁😁
Enne…dank voor je like.🚴♀️🚴♀️
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een heerlijke foto
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je wel!
LikeLike