Uit goed voor u

  Wij, mijn vriendin en ik,hebben gisterende moed hervondenen een terrasje gepikt.Sinds het coronavirusvoor het eerstvan zich liet spreken,was het fijner weer even uit te zijn.Uit, goed voor u...Het deed ons beiden goed.Het was wel even wennen,ook om enkele winkelste bezoeken.Bij iedere winkelweer een andere hand gel,de ene nog onaangenameren scherper dan de andere.Hierbij hebben … Meer lezen over Uit goed voor u