Wij, mijn vriendin en ik,hebben gisterende moed hervondenen een terrasje gepikt.Sinds het coronavirusvoor het eerstvan zich liet spreken,was het fijner weer even uit te zijn.Uit, goed voor u...Het deed ons beiden goed.Het was wel even wennen,ook om enkele winkelste bezoeken.Bij iedere winkelweer een andere hand gel,de ene nog onaangenameren scherper dan de andere.Hierbij hebben … Meer lezen over Uit goed voor u
Dag: 13 juni 2020
In de wandelgang
* Met klik op desbetreffende foto van deze koe voor 'n vergroting Met het zien van deze koein een landelijke omgevingbehoefde het weinig uitlegwant de betreffende slootstond droogwaarin zijdoodgemoedereerd liepHaar wandelgangalsof het rijk voor zichzelfin haar staat als koemet nieuwsgierige blikGroet Plantster