Tijdens het bermafval prikken,tussen blik en vergeten plastic,loop ik zoals zo vaakmet mijn kameraadje aan mijn zijde:de camera.Gisteravond weer zo’n wandeling,langs de rand van wegwaar het zich ophooptEn tussen dat alles doorplots iets anders.Een witte mot.Een nachtvlindertje.Druk in beweging,en tegelijkzich even stilgezetSneeuwwit,vleugeltjes gespreiden haast onwerkelijk,alsof het dier zich vasthoudtaan iets wat wij niet … Meer lezen over Sneeuwwitte vedermotje