Blij zijn…,
met kleine geluksmomentjes
die zomaar gebeuren
De dingen die goed verlopen
zonder dat je er echt op rekende
Een deur die open gaat
een gedachte die licht voelt
een stap die vanzelf lijkt te gaan
Je adrenaline
wel of niet eraan te pas
dat maakt eigenlijk niet uit
Op je eigen manier
in kalmte reageren
of juist niet kalm
maar vol vuur
Met twinkelende ogen
die al
verklappen wat er van binnen gebeurt
Je roept het uit
Yesss Yesss
Of je maakt een koprol
te rollen, te dollen
je staat op je handen
of je springt
Een gat in de lucht
yoehoe yoehoe
Blij zijn
werkt aanstekelijk
Je ziet het
je voelt het
je neemt het mee
Het gaat erom
als het van binnenuit komt
en het goed zit
dan voelt het al goed
Groet Plantster
Vind-ik-leuk Aan het laden...
Het zijn gelukkige mensen, die blij kunnen worden van kleine dingen.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat klopt!
LikeLike