
Vandaag tijdens het uitlaten van de hond
zag ik een klein vogeltje in de struiken.
Het bewoog heel snel van tak naar tak.
Het had een lange staart en
leek licht en fris, bijna speels.
Even bleef het stil zitten,
maar meteen daarna
vloog het weer verder,
alsof het nergens lang kon blijven.
Ik vroeg me af
of het een staartmeesje was.
Zo klein, zo druk, en
toch zo aanwezig in dat korte moment.
Een klein stukje natuur
dat zomaar even langskwam.
Groet Plantster
Staartmeesje?
LikeLike
En dat bleef zitten als de hond passeerde? Knap gedaan
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn hond weet inmiddels…, bij zoiets even rustig te wachten op het vrouwtje…,zij heeft bijna altijd de camera bij zich 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Toppie
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi om dit vogeltje aan te treffen, ik heb geen idee welke het is.
LikeLike
Het is idd een staartmeesje.
Pas geleden zaten er ook 2 in onze tuin, maar de beestjes zijn zo ontzettend vlug, dat het me niet gelukt is om er een foto van te maken. Zo te zien had jij hier meer geluk.
🐝
LikeGeliked door 1 persoon
Meer geluk dan wijsheid 😀
LikeGeliked door 1 persoon