
Narcis is een gele bloem,
een teken van de lente
De winter gaat ,de kou verdwijnt
en overal een bloem verschijnt
In het najaar gaat de bol in de grond,
in tuin of pot
Ze houdt van zon en groeit dan blij,
en brengt weer kleur voor jou en mij.
Groet Plantster
Mooie foto;ik was vanmiddag zo ijverig aan het schoffelen dat er nu narcissen in een vaasje staan.
LikeGeliked door 1 persoon
Monique
dan noemt men nagenieten 🙂
LikeLike