





Vandaag was het weer heel mooi,
het leek wel een echte lentedag.
Het was heerlijk om buiten te zijn.
De natuur wordt langzaam weer wakker,
dat is goed te zien overal om je heen.
Bomen krijgen weer kleur,
en het groen komt voorzichtig terug.
Ook de dieren zijn weer actiever.
Iedere soort is op zijn eigen manier bezig.
Vanmorgen hoorde ik de Vlaamse gaai duidelijk,
zijn luide roep trok meteen mijn aandacht.
En ook de bloemetjes horen bij deze dag.
Ze geven kleur aan het geheel
en maken het buiten zijn nog mooier.
Groet Plantster