


De seringen komen langzaam uit hun knop,
de lente is nog niet helemaal op top.
De wind is koud, de lucht wat grijs,
Geen zon vandaag, wel frisse lucht,
Maart is nog wisselvallig en vrij,
maar de lente komt er echt zo bij.
Even wachten, dat hoort erbij
Groet Plantster
Hai Plantster 🌹
Ik heb me van de week over hetzelfde verbaasd als jij.
Want bij ons in de tuin begint de Sering ook van het 1e op het andere moment uit te lopen.
2 Dagen ervoor zag je nog bijna niks en plotseling zaten er opeens blaadjes aan de takken en ook de knoppen doen volop mee.
Onze Sering is zacht lila en ik kan haast niet wachten tot zijn bloemen open gaan en ik telkens, bij het minste zuchtje wind, verrast wordt door hun heerlijke geur.
Hoi hoi 🐞
LikeGeliked door 1 persoon
Zoiets als een leuke gewaarwording.
LikeLike