
Met het oog op roken
niet over gezondheid,
niet over gezelligheid,
en ook niet over verslaving
maar over iets anders.
In tijden van droogte
ligt brandgevaar op de loer.
Een sigaret of peuk
kan dan meer schade aanrichten
dan je misschien denkt.
Of je rookt of niet,
dat is ieders eigen keuze.
Maar ga er verantwoord mee om.
Sta er even bij stil.
Soms maakt een klein gebaar
een groot verschil
voor de natuur om ons heen
Groet Plantster
Ferme verbeelding heb je !
Lie(f)s.
LikeLike
Ik heb ook weleens gehoord : “soms zit juist de waarheid tussen werkelijkheid en verbeelding” 😀
LikeLike
Een rokende boom… moet kunnen 😉
8 jaar geleden ben ik gestopt met roken,
nog geen moment spijt van gehad !
LikeGeliked door 1 persoon