
De regen die over ons land trekt
kan hier en daar met bakken naar beneden komen,
aldus het weerbericht.
Wat voor bakken dat precies zijn,
kan ik niet zeggen
Ik hoop dat het geen vuilnisbakken zijn. 😀Gelukkig knapt het vanmiddag al wat op
want de ochtendbuien zullen geleidelijk verdwijnen.
Komend weekend, dus morgen,
lijkt het weer zich in elk geval te verbeteren.
Maar eerst nog even de plaatselijke regen trotseren,
met windstoten die af en aan komen en
af en toe gepaard gaan met buien.
Of de paarden daar nog aan te pas komen
dat is de vraag : 😀
Het wordt vandaag zo’n 18 tot 21 graden.Er is inmiddels niet veel meer over van de regen,
op wat druppels na
die hier en daar nog zichtbaar zijn,
maar die zullen snel verdampen
zodra de zon de overhand krijgt.
De wolken zijn opvallend en
wisselend van klein tot groot
en van wit tot grauwgrijs.Als ik nu even naar buiten kijk,
wordt het weer wat donker.
Daar zou nog een buitje uit kunnen vallen,
al kan het ook meevallen met wat er nog komt.
Misschien wordt het precies dat weertype
dat jou en mij wel bevalt.
Van de regen maar niet in de drup.Maak er maar een mooie middag van!
Groet Plantster

De paraplu kan soms wat verlichting geven als je met de hond naar buiten gaat