Te gast in het groen

Autoband hoort niet in de natuur thuis.Misschien de weg kwijtgeraakt? Iets verliezen… dat kan altijder blijft  wel eens iets hangen,hetgeen resulteertals verloren of vergeten  Het zijn goeie vragen …*Waarom laten mensen iets achterbewust of zonder ergzonder notie van wat het betekentzonder zorg, zonder verantwoording*Heb je dat van thuis meegekregen?*Of ben je het ergens onderweg kwijtgeraakt?Maar iets … Meer lezen over Te gast in het groen