Een grote kei op steenworp gelegen in de berm je ligt er met 'n goede reden Je laat niet over je heen rijden dat ook liever te vermijden Achter deze steen waar je de auto parkeert dus de auto neergezet Maar ik heb wel goed op je gelet Je kunt niet er omheen want jij bent van … Meer lezen over Grote kei
Dag: 30 juni 2017
Te gast in het groen
Autoband hoort niet in de natuur thuis.Misschien de weg kwijtgeraakt? Iets verliezen… dat kan altijder blijft wel eens iets hangen,hetgeen resulteertals verloren of vergeten Het zijn goeie vragen …*Waarom laten mensen iets achterbewust of zonder ergzonder notie van wat het betekentzonder zorg, zonder verantwoording*Heb je dat van thuis meegekregen?*Of ben je het ergens onderweg kwijtgeraakt?Maar iets … Meer lezen over Te gast in het groen