Vanuit het hart

In elk seizoen geeft de natuur er zijn eigen draai aan  en wij  draaien gewoonweg mee .
In de vroege avond

Als je in de natuur bent,
het geheel met uitzicht
van al ’n kleine hoogte bekijkt,
dan heeft het wat weg
van grote lappen dekens.
Het heeft wel wat met al die velden
en zo zijn contrasten.
Als je oplet hoe het eruit ziet,
wat er zich boven jou afspeelt,
wat je met je blote oog kan zien…
maar ook wat er beneden jou afspeelt,
dan zie je mooie dingen
op je pad.

Deze foto heb ik onlangs
in België gemaakt.


Groet Plantster

2 gedachtes over “Vanuit het hart

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt