

Als je in de natuur bent,
het geheel met uitzicht
van al ’n kleine hoogte bekijkt,
dan heeft het wat weg
van grote lappen dekens.
Het heeft wel wat met al die velden
en zo zijn contrasten.
Als je oplet hoe het eruit ziet,
wat er zich boven jou afspeelt,
wat je met je blote oog kan zien…
maar ook wat er beneden jou afspeelt,
dan zie je mooie dingen
op je pad.
Deze foto heb ik onlangs
in België gemaakt.
Groet Plantster
Schitterende foto’s Plantster
Groetjes Arie
LikeGeliked door 1 persoon
Dank!
LikeLike