
In de natuur
ben ik in mijn element.
Ik laat de dag komen zoals hij komt.
De dag die komt is al gekomen.
Gewoon er zijn.
Ik verander er toch niets aan.
Gewoon zijn
kan een bijzonder moment zijn.
Soms stil.
Soms onverwacht dichtbij.
Of er gewoon over zwijgen.
Ik heb het vaker over “gewoon”,
precies daarin
zit mijn beleven.
Geluk in kleine dingen.
Mijn dag kan niet stuk.
Gewone momenten
die ineens raken.
Die het doen.
Ik wil het je gewoon laten weten.
Niet vergeten.
Het bloggen past daarbij.
Zo ga ik met plezier verder.

Daarom…
ik zie je graag de volgende keer weer terug.
Groet Plantster
Schitterend mooi Plantster
Groetjes Arie
LikeGeliked door 1 persoon
Hai Plantster 🌹
Dank je wel voor het bloemetje en…
Het prachtige gedicht.
Maar dat… “Gewoon” is, als je het goed bekijkt niet zo gewoon, zoals je het hier beschrijft,
Maar eigenlijk… “gewoon heel bijzonder”
Hoi hoi 🐞
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je!
LikeLike
Lief!
LikeGeliked door 1 persoon