
Bij halve maan
naar buiten gegaan
in ogenschouw
waarop ik vertrouw
Halve maanlicht
de helft toegelicht
in het donkere
De helft licht
de helft donker
zal straks vol zijn
Waar ik vol van ben
vol van licht
maan in volle glans
ook voornaam
’t Heeft een naam:
de volle maanGroet Plantster
Voor meer informatie Eerste kwartier – Wikipedia
Mooi gemaakt en mooi verteld. Fijne dag
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je…, jij ook een fijne dag.
Groet Plantster
LikeLike