Wat ik las: Wie je mag zijn, waar je mag verblijven, jouw gemoedelijkheid een aardigheid. Met doen en laten kunnen ze op jou vertrouwen, het werpt zijn vruchten af, jij geeft de doorslag. Door je daden volgt een warme reactie, een natuurlijke wisselwerking van mens tot mens. Jij bent al geslaagd, in wie je bent en hoe je leeft, attent en oprecht, zonder dat het iets bewijst. Je mag er zijn gewoon wie je bent. En dat is genoeg. Je hoeft niet te slagen om geslaagd te zijn.
Mooi om te lezen!
Gr. Arie
LikeGeliked door 1 persoon