Geslaagd zijn

 

Wat ik las: Wie je mag zijn,
waar je mag verblijven,
jouw gemoedelijkheid
een aardigheid.
Met doen en laten
kunnen ze op jou vertrouwen,
het werpt zijn vruchten af,
jij geeft de doorslag.
Door je daden
volgt een warme reactie,
een natuurlijke wisselwerking
van mens tot mens.
Jij bent al geslaagd,
in wie je bent
en hoe je leeft,
attent en oprecht,
zonder
dat het iets bewijst.
Je mag er zijn
gewoon wie je bent.
En dat is genoeg.
Je hoeft niet te slagen
om geslaagd te zijn.

Groet Plantster

 

 

 

 

 

Een gedachte over “Geslaagd zijn

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt