
Wat ik opschrijf
of wat ik ben
wie leest er mee
wie kent me dan?
Wie ik ben
of wie ik mag zijn
een vraag
tussen groot en klein
Wat ik beschrijf
wat ik hier deel
een moment
’n vluchtig geheel
Wat je schrijft ben je zelf
zo lijkt het
een spiegel
die soms naar binnen kijkt
Groet Plantster
Heel mooi verwoord!
Gr. Arie
LikeGeliked door 1 persoon