Zegje met bloemen

Voel je vrij, wees welkom op mijn blog
Zegje met bloemen


Ik luister en kijk om me heen,
het is de natuur
die je op de been houdt.

De natuur is belangrijk,
voor mens, dier
en het plantenrijk.

Wat jij of ik ervan vindt,
zij is hetgeen
dat ons verbindt.

Ik zeg het met een bloemetje:
fijn dat je een bezoekje brengt.

Neem plaats,
wees welkom,
voel je vrij om te reageren.

Veel kijk- en leesplezier!

Groet Plantster

 

3 gedachtes over “Zegje met bloemen

  1. Hallo Plantster,
    Leuke blog heb je ervan gemaakt en ook de foto’s die erbij staan zijn heel mooi gefotografeerd.
    Ook herken ik sommige gedichten die er staan en wat ik leuk vond waren die oude schoenen
    met een vetplant erin.
    Ik lees graag de volgende verhalen en ik zie ook graag de volgende foto’s tegemoet,

    Groetjes!
    Tonsweet

    Geliked door 1 persoon

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt