Zegje met bloemen Ik luister en kijk om me heen,het is de natuurdie je op de been houdt.De natuur is belangrijk,voor mens, dieren het plantenrijk.Wat jij of ik ervan vindt,zij is hetgeendat ons verbindt.Ik zeg het met een bloemetje:fijn dat je een bezoekje brengt.Neem plaats,wees welkom,voel je vrij om te reageren.Veel kijk- en leesplezier!Groet Plantster … Meer lezen over Zegje met bloemen