
Met(on)geloof in kabouters
als/of in een sprookje
behoort enige fantasie
bij hun kleine gestalte
in het tuincentrum
als ware een groepje bijeen.Meestal houden zij zich verborgen,
of wordt een enkeling in de tuin gezien.
Worden zij gekozen,
of kiezen zij de omgeving
waar zij graag willen staan
zouden zij soms toch bestaan?Groet Plantster
Natuurlijk bestaan de kaboutertjes 😉
In IJsland geloven veel truckers dat Elfen en Trollen bestaan,
dus… Waarom niet he ? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
😀
LikeLike
😆👍
LikeGeliked door 1 persoon