Samen door de regen

Met een vriendin afgesproken,
ondanks het typerende herfstweer
vandaag echt hondenweer.

Het weer speelde (g)een rol.
met het uitlaten van de hond
Al keuvelend onder paraplu’s
door de regen

lieten we onze honden uit
of lieten de honden ons uit?
Het paste allemaal
in en bij deze middag

Met ook onderweg
’n heerlijke kop cappuccino
en warme appelgebak.
Het was gezellig
waarvoor wij de tijd namen
Het trieste weer had weinig invloed
en deze middag geslaagd… dus goed
Ik kijk er tevreden op terug

dat is een ding wat zeker is


Groet Plantster

3 gedachtes over “Samen door de regen

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt