Op een briefje?

IMG_2339.JPG

Beste I.
ik vind jou mooi
omdat je betrokken bent
je kan nog mooier worden
door wat meer rust te bewaren

Het is wat ik op een briefje las
maar…
als je weinig of geen rust hebt
heb je dan niet juist rust nodig
om rust te kunnen bewaren?
Het lag er
misschien
een boodschap
een betekenis
maar voor wie,
de lezer of vinder
Van wie komt het eigenlijk
of doet dat er niet toe
Het lag gewoonweg daar
alsof het ergens op wachtte
Laat het maar rustig getijen
niet om de rust te verstoren


Groet Plantster

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt