
In het bermgras
dwarrelde een bruin vlindertje
laag over de grond.
Nu kreeg ik de kans,
heel even voor de lens van mijn camera.
Hij bleef maar een tel zitten,
maar wel mooi zoals ik het zag,
met zijn vleugels open.
Volgens mij
zou het een koe vinkje kunnen zijn.
Heb jij nog wat informatie
over deze vlinder?
Dan hoor ik dat graag.
Wat de een niet weet,
weet de ander, nietwaar.
Groet Plantster
Net ontpopt mannetje? Wat leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel voor de toelichting!
LikeLike
Nee, nooit gezien, lijkt wel een pater uit het klooster zo met die kleur, heel apart.
LikeGeliked door 1 persoon