Jouw stem telt ook

Soms kom je mensen tegen in je leven
waarvoor je meer wilt doen
om elkaar echt te begrijpen.
Je hoopt dat zij jou
ook de kans geven
om te laten zien
wie jij werkelijk bent.
Toch gebeurt het soms dat,
wanneer je je uitspreekt,
je meteen in een hokje wordt geplaatst
waar je helemaal niet thuishoort.

Wanneer
er weinig of geen gevoel aanwezig is,
ontbreekt er een echte verbinding.
Daarom moet je blijven staan
voor jezelf en durven zeggen
wat jij voelt en denkt.
Niet alleen de ander
hoeft voortdurend
aandacht te krijgen of
het hoogste woord te hebben.

Door mensen omgeven zijn ..,
die het goede in je omhoog halen


Groet Plantster

Dat bedoel ik!

Welkom op mijn blog! Voel je vrij om rond te kijken en te lezen wat je leuk vindt