

In een berm langs ’n landelijk straatje
zag ik in de grond
een wespennest verstopt
Er waren werkzaamheden aan de weg verricht,
waardoor het nest
bij mijn eerste blik leek te zijn ingezakt
Het betreffende nest raakte in de war,
maar toch
leefden er nog een paar.
Ik liet ze
behalve deze foto’s ervan maar met rust
Groet Plantster.
Een heel mooi verhaaltje en foto’s Plantster
Groetjes Arie
LikeGeliked door 1 persoon