Mijn hond loopt niet alleen naast mij, maar wandelt als ware ook mee in de verhaallijn van mijn leven Een pad met herinneringen waarvoor ik dankbaar ben met mooie wandelmomenten. Vanaf dag één is het genieten geblazen Momenten waarin ook de natuur mij telkens opnieuw weet te raken. Soms sta ik stil bij iets kleins of gewoon de trouwe blik van mijn viervoeter naast mij.
Elke wandeling voelt als een klein avontuur Natuurlijk verlopen dingen niet altijd zoals je verwacht. Er zijn momenten die je niet ziet aankomen, momenten die anders lopen dan gehoopt. Maar juist daarin schuilt vaak een les. Van honden kunnen wij mensen zoveel leren: vertrouwen, trouw zijn, Daarom probeer ik iedere wandeling bewust te beleven. Niet te veel vooruitkijken, maar simpelweg in het nu genieten De lucht, de natuur en het gezelschap van mijn trouw maatje
Een heel mooi verhaal Plantster
Groetjes Plantster
LikeGeliked door 1 persoon